O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

domingo, 24 de octubre de 2010

Un día na miña granxa

Eu vivo nunha granxa, o meu tio é carpinteiro, e fai xoguetes como por exemplo unha buxaina, ademais é moi moceiro xa que inda e xoven. O meu pai traballa no campo, é un pouco pastrán, pero e moi tenro. A miña nai traballa moito para poder pagar os impostos da granxa, é libreira. A miña casa e moi bonita, por fora é verde e por dentro de cores; eu durmo na bufarda. Un día de Outono, oín un forte refacho, asomeime a bufarda, e vin un convoi descarriado a punto de estrelarse contra unha árbore; eu recordei que detrás da nosa casa había un carril, así que puxen varios colchóns no carril, unha rampa diante do convoi e o convoi sobrevoou a nosa cas e caeu nos colchons. Pouco despois estaba descansando na miña cama e o meu pai dixome se sabia algo dos colchons desaparecidos, xa que dentro das sabas so habia puvisa; eu dixenlle que non e por se sospechaba funme ao momento a xogar cuns coelliños no seu tobo, o meu pai estrañado polas miñas prisas colleu a xostra e levou as vacas a pastar, que vergoña!
Lucia

No hay comentarios: