O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

sábado, 23 de octubre de 2010

Neno Prodixio

Neno Prodixio
O Congreso da Ciencia era increible. Habia moitos científicos ; eu soo acompañaba o meu tío,chegáramos nun comboi, de súpeto apareceron os estudantes da academia Einstein(emparentados con Einstein).Eran moi pastrans (a sua roupa non combinaba) eran moi raros e querían o Premio da Ciencia ,entón notouse un refacho e oencargado,un tipo regordete dixo:Perdón,esa bufarda está sempre rompéndose ,os recaudadores de impostos nos deixan sen blanca
Un dos estudantes colleu unha xostra e pegoulle .Eu parei a miña buxaina (estaba xogando con ela)e xurei que gañaria eu.
Cando sonou o diiiiiing inventamos...e,o final ¡GAÑAMOS!,as palabras dos xuizes foron: José, gañas o Premio da Ciencia polo teu...¡volcán de bicarbonato!
e
E asi a miña familia fixose famosa.
José

No hay comentarios: