O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

martes, 19 de octubre de 2010

Narro unha historia (real a ser posible) na que eu observara algunha inxustiza relacionada coa dignidade dunha persoa ou contrario:

Esta historia trata sobre unha das miñas anteriores amigas. Nesa época tiña moi boa autoestima.

Fai uns anos, eu lle din toda a miña confianza a unha nena. Contaballe todo o que sabía e os meus sentimentos e ela o que facía era manipularme. Nunha época estiven insufrible con todo o mundo porque a imitaba e logo recapacitei (porque teño dignidade) e lle dixen claramente:

-Estou farta de ti, me tratas fatal. Eu fixen todo o que puiden pola túa amizade pero isto chega ata un punto. Tefixen regalos,cartas,peluches, colgantes, cousas feitas por min... A verdade é que non quero seguir sendo a túa amiga. Adeus e grazas por escoitarme.- lle dixen con toda dignidade.

Costoume moito superalo pero puiden. E mirade, agora case non manteño relación con ela e dende alí baixoume a autoestima.
Recordade: Os teus amigos/as están aquí para axudarte non para fundirte.
Tania Barreiro Otero 6ºB

No hay comentarios: