O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

jueves, 26 de mayo de 2011

Miña vida

Eu son unha obreira chamada Aiza, meu pai tamén foi obreiro e como gañaba pouco diñeiro non podía levarme ao colexio.
Vivo nunha pequena casa nun barrio suxo, lamentablemente non temos electricidade, pero si a tivéramos non o podéramos usar xa que non temos tempo nin diñeiro.
Eu pertezo a clase social obreira, traballo nunha fábrica e só teño 10 anos; gustaríame aprender a escribir e ler, pero teño que axudart aos meus pais.
Eu intento traballar moito para gañar moito diñeiro, así xando sexa maior poder enviar aos meus fillos ao colexio.
Miña nai di que non é necesario que vaia a traballar, pero doume de conta que si eu non traballara meus irmán máis eu non teríamos nin pan para comer.
Anque vivo nun barrio suxo, traballo, e non teño moito diñeiro, gustame a miña vioda xa que teño unha familia que me quere e eu quérola; estou segura que calquer persoa pode ser máis rica que eu, pero non máis feliz.

No hay comentarios: