O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

jueves, 26 de mayo de 2011

A miña vida como burguesa

Hola chámome Charlie e son unha burguesa moi fina e educada.Os meus pais Margorit e Etan son moi bos conmigo.O meu criado e moi divertido e xoga cos meus xoguetes, que me compraron onte.
A miña casa ten dous baños, sala de estar, a miña habitación, a dos meus pais, a dos criados, o comedor, a sala de recibir e a cociña.
Cando os meus pais non estan é estan traballando coidame a miña cuidadora Elisa pero nós chamámoslle Eli, e mais corto e mais fácil.
Hoxe pola tarde ven uns amigos dos meus pais, e teñen unha filla que é a miña amiga e sempre estamos xogando no xardín cos columpios a ver quen chega mais alto.
Cando marcharon despendinme e lle preguntei aos seus pais se podía quedar a durmir e eles dixeran que si.
Estivemos na cama falando sobretodo o que fixe pola tarde .
A miña casa e grande e unha casa de luxo que non todo o mundo pode ter.
O meu pai  e abogado do Pimeiro Ministro.
O outro día viñeron uns indixentes e me viñeran a pedir diñeiro e sabes que lle dixen que se fora e o meu pai botounos a patadas.
                                                                                              Nerea Martinez

No hay comentarios: