O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

jueves, 26 de mayo de 2011

a miña historia como obreira

Hola , chámome Clara Marish e vouvos contar unha  pequena historia :
Eu traballei dende que era unha cativa . A os dez anos empezei a traballar nuha fábrica de roupa , cosendo a roupa de moita xente rica que non se preocupaba polos demáis ( non perteñecentes a burguesía industrial ) .
Dende cativa miña familia loitara por sobrevivir , ata que un día , o meu marido morreu nuha mina . Durante moito tempo estiven moi triste , pero un día unha amiga da familia deume un bo consello , e decidín crear un sindicato . Moita xente axudoume , dandome diñeiro ou ideas para melloralo .
 Agora mesmo formo parte dun sindicato , que conta con máis de cento cincuenta persoas ,e ten o nome de Xoán Marish o meu defunto marido.
Todos os días loito por mellorar as condicións de vida de moitos obreiros que traballan máis de  doce horas sen descanso . Dame moita pena , por iso tamén teño unha asociación onde recaudamos diñeiro , para as familias que máis o necesitan .
Algún día as cousas mellorarán , de momento eu seguréi axudando a os demáis nacesitados ...

Alexa Tatiana ....

No hay comentarios: