O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

lunes, 30 de mayo de 2011

A miña vida como burguesa do século XIX.

Hola, son Pamela, una burguesa do século XIX.
Son dona dunha fábrica. Para isto, tiven que poñer un capital bastante grande. Por sorte, teño moitos máis e ata sóbranme bastantes.
Paso moito tempo coa miña familia.
Moitas veces asisto coa miña familia aos cafés e aos tetros, pero o que máis me gusta, é ir á ópera.
A miña casa é moi grande. Ten un dormitorio para o servizo, un dormitorio infantil, azotea, sala de estar,      
dormitorio principal, baño, comedor, cociña e sala de recibir.
Moitas veces, vou a veladas e levo postos os meus mellores vestidos.
Tamén promovo festas
O esforzo, o traballo, o éxito nos negocios, etc, foron impoñéndose co ascenso social que tivo a burguesía.
Pero dame pena que os obreiros teñan tan malas condicións de vida.
Tampouco me gusta que ás mulleres, se lles pague menos e que os nenos non poidan ir á escola a causa de que teñan que ir a traballar.
Penso que os nenos deben ir á escola, que ás mulleres se lles debe pagar o mesmo e que se deben poñer menos horas de traballo.
Farei todo o posible para que no mundo haxa igualdade.
No futuro deben estar os nenos na escola, e os homes e mulleres no traballo.
PAMELA SORIA MARCOTE.

No hay comentarios: