O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

martes, 30 de noviembre de 2010

xogamos coas palabras : viaxe polo mundo

     xogamos coas palabras: viaxe polo mundo

Era un bo día , perfecto para viaxar , e máis para viaxar polo mundo . Polo noso percorrido , iamos pasar polo : sur de África , por Barcelona , por París , por Gran Bretaña , por Shangai , China , Xapón , por Arxentina , por Chile , por Atlanta , por LA , Chicago e washinton  d.c.
Eu xa tiña todo preparado pero cando a miña nai viu a miña maleta dixome:
- Pero que é ese burullo ?- Enfadouse e mandoume volver facela .
Ao chegar ao aeroporto despedímonos dos meus tios e iniciamos un longo viaxe .
Cando pasamos por África coñecemos a tribu Malancacinca e eu fíxeme moi amiga da filla do xefe da tribu e ata regaloume a cabaz que ela misma había feito máis un bisel  con forma de corazón .
Recordo que unha vez ela máis eu perdéramonos e un rinoceronte xigante e membrudo atopáranos , as duas saímos correndo , pensaranos que ia darnos un repotón , eu caérame e rempérame o vómer  , sorte que un cazador da tribu espantara ó rinoceronte e lavárame o poboado , alí curáranme . Foi fantástico .
De camino a Barcelona paseime todo ó voo lendo á gaceta había un montón de cousas interesantes para ler , e ao chegar a Barcelona o primeiro que a miña nai e máis eu quixemos facer foi ir A Sagrada Familia . Ao entrar na catedral deume un inoportuno salouuco que ao escoitar a salmodía  paroume.A catedral é preciosa e é unha pena que este sen rematar .
Para ir a París tivemos que coller un avión dende Madrid ata Galicia , desde alí fumos en barco , no puerto había un montón de xente e incluso había un señor vendendo partes de barcos , asusteime un pouco pero parecía moi maxo , e eu vin que lle vendera unha driza a un marinero .

O primer sitio ao que quixen ir cando chegamos a París foi a Torre Eiffel . Pareceume espectacular era moi fermosa ¡¡¡¡¡¡¡¡¡ .

Agora só quedanme 20 sitios os que visitar e 90 días para disfrutar .....



Alexa Tatiana  .

No hay comentarios: