O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

domingo, 28 de noviembre de 2010

MEU AMIGO EXTRATERRESTRE

Eu, estaba un día na miña casa de campo, cando descubrín unhas marcas....eran moi raras,estaban no campo do millo.As seguín e descubrìn un OVNI, entón, ainda que tiña medo,¡tamén tiña curiosidade!,pero nese intre oíronse uns saloucos horibles,abriuse a porta e vin un ser extraterrestre de pequeno tamaño: era verde,tiña unha camiseta negra e vaqueros,e choraba desconsoladamente.

Eu pregunteille que lle pasaba e contestoume:

_NIK NAK NOC ¡ BUAAAAA!

Entón apretou un botón do seu cinturón e falou correctamente:

_Chámome Rogger e son o heredeiro da Corona Xupiteriana.Estaba facendo travesuras na superastronave dos meus pais e activei o "modo letargo" (para durmir) da miña nave,que foi lanzada con algúns meteoros formando meteoros formando unha chuvia de estrelas.

_Pero,se a última chuvia de estrelas foi hai noventa e nove anos_dixen eu.

_Claro ,despertei hai so unha hora, ¿he estado estado durmindo noventa e nove anos?_

Eu centreime , pensei,¿cómo podriamos reparar a nave?, entón vin un ordenador a bordo, no intentar arrancarlo explotou,e mandou unha flecha de luz, Rogger dixome que era unha bengala e que os extraterrestres chagarían pronto.

Uns robots moi raros apareceron das marcas no campo de millo e repararon a nave.Cando chegaron os pais do meu amigo ,eu despedinme:


_Adeus,colega, ¡ven  visitarme!

_tranquilo xa vendrei _ dixo él antes de despegar.

Dinme conta de que agora tiña un amigo extraterrestre.

José Nogueira Salorio

1 comentario:

Supercurritos dijo...

Moi ben, José...e...se lle engadiras un dibuxo teu...?
Rosa R.A.