O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

domingo, 7 de noviembre de 2010

Un día na prehistoria

Eu son unha nena normal e corrente, eu son do voso século da prehistoria. A miña cova e moi bonita, as paredes están cheas de pinturas con homes membrudos e con repotóns de animais hacia os nosos guerreiros.


Un día, estaba xogando a ser guerreira, cos cabaces de sombreiros, mentres os nosos pais cantaban salmodias, vin unha driza cortada ao bisel, fun por ela e vin que tiña un vurullo dentro, e nel unha inscripción:


"Se consegues un vomer de oso e lle botas tres saloucos serás rica"

Eu fixen todo o que me dixo, e ao facelo, estaba lendo a gaceta, cando apareceronme no meu carto millons de libros, a min encantabame ler, asi que entendín que esos libros eran as miñas riquezas. Que feliz son!

No hay comentarios: