O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

lunes, 8 de noviembre de 2010

AVENTURA CAMPESTRE.

AVENTURA CAMPESTRE.
Hola, son José e vouvos contar a miña aventura campestre . Íamos miña nai , o seu noivo, Miguel ,o fillo deste , Álvaro e eu. Cando chegamos acampamos xunto a un vello cabaz.
Mentres Álvaro miña nai e eu montábamos a tenda Miguel foi pola leña e encontrouse con un membrudo cervo que case lle da un repetón .
Un dia Alvaro e eu decidimos ver que había no cabaz entramos e vimos que estaba feito un burullo a comida estaba moi caducada mesmo encontrei unha gaceta do ano 1985. Un dia Álvaro colleu hipo…durante dous dias enteiros,¡que salmodia!
Cando xa nos preparábamos para marchar eu oín un salouco ,era o cervo que nos decia adeus, e asi acaba a miña aventura campestre

José

No hay comentarios: