O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

miércoles, 9 de febrero de 2011

A vella bruxa da casa encantada .

Era un negro día , e lamentablemente , eu non tiña nada que facer , de súpeto oín unha voz que me chamaba , era unha voz escura e tenebrosa , outra persoa sairía correndo para meterse debaixo da cama , pero eu non. Nese momento sentín que a aventura me chamaba . Collín o meu paraugas e saín .
Seguín a voz , e ela conduciume a Casa da Velliña Amigable , pero , non os fiedes do seu nome , era unha casa encantada : a lenda di que a súa antiga propietaria chamada Dorinda era malísima e nunca saía da súa casa , sempre estaba de mal humor , pero otra das moitas lendas que contáronme sobre ela é que antes de venir a vivir aquí era unha espía , pero que un día cometeu o calote do siglo e que por iso a echaron do espionaxe , tamén dixéronme que cultivaba gorgas é que logo facía unha mestura de colas de ratas , sangue de morcegos , auga , vinagre e que tamén lle echaba un anaco de gorga ahumada ; e que eso era o único que comía e bebía  ; cando morreu unha amiga díxome que morrera calva !!! Eso extrañoume moito porque antes de morrer eu recordo que tiña a cabeza chea de pelo e que casi non se lle veían os ollos , uns dín que era porque arrancouse o pelo antes de suicidarse , pero eu creo que foi por esa mestura tan rara que tomaba .
Cando cheguei a casa , era como se me convidase a entrar , vin que estaba chea de corvos no canzorro do tellado , e as flores que algún día viveron no xardín estaban mortas . Cando entrein pareceume ver unha enorme serpe ,sen zuro , pero ao observala desapareceu , desvaneceuse no aire . Toda a casa cheiraba a cripton ,e aunque estaba desexando saír de alí tiña que investigar un pouco mais . As estanterías da sala estaban cheas de libros de ofioloxía , non sei porque pero resultoume moi raro . Tamén recordo que os capiteles das columnas estaban cheas de telarañas , deume moita grima todo aquelo .
A voz desaparecera; que estaba a punto de marcharme cando xireime por un momento é vin que un corpo flotante que se dirixía cara a min  e  me sinalaba , nese momento , desperteime .

Alexa .

No hay comentarios: