O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

lunes, 21 de febrero de 2011

A miña historia como arrendatario

Historia : A miña historia como arrendatario .

Hola chámome Xoán , e esta é a miña historia : eu nacín o 22 de Febreiro de 1650 , ese día morreu a miña nai no parto , desde entón coidárame o meu pai , quen morreu no 1672 . Eu fora arrendatario toda a miña vida , ao igual co meu pai , pero eu , nunca quixen selo , de pequeno soñaba con ser unha persoa importante e rica que axudase os demáis co seu diñeiro e que tamén fose moi bondadosa con todos , pero neses tempos , era difícil .
A sociedade na que vivía era moi complexa , tiñas que traballar para sobrevivir , e as veces , non era abondo . Os ladróns aproveitábanse de todos e eran capaces de roubar ata os máis pobres , ou incluso algo peor .Nas rúas había moita pobreza , sen embargo os que perteñecían a clase dos privilexiados tiñan máis ventaxas : eles podían levar armas , non tiñan que pagar impostos , tiñan leis especiais por pertencer a súa clasee aún por riba eran ricos !
E iso molestaba ó pobo , nós tiñamos que gañarnos a vida , e  moitos acababan sendo mendigos que pedían algo para levarse á boca , na rúa  . A pena era que pertencer a aquela clase era moi dificil e case ninguén o intentaba .

Un día , o propietario das terras que eu coidaba , mandoume ao mercado . De volta , pasei por un río buscando un atallo , e por alí , atopei un maxestuoso carruaxe que , ao parecer era do rei . Acerqueinme un pouco máis para ver o que pasaba , vin un ladrón que apuntaba o rei cun arma . Sen dudar nin un só segundo  , ataqueino pola súa espalda e quiteille o arma . Desa maneira salvein o rei e , poucos días despois ofreceume ser o seu coidador , encargaríame de protexer os máis ricos entre os privilexiados , e protexer a toda a familia real .
E , por suposto aceptei, en moitas ocasións salvei a persoaxes importantes , e iso é algo que nunca olvidaréi .

Alexa Tatiana

No hay comentarios: