O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

lunes, 21 de febrero de 2011

A miña vida como artesán

A MIÑA VIDA COMO ARTESÁN

Eu son un célebre artesán , aínda que non son dos máis ricos, chégame para vivir.
Eu estou no grupo dos non privilexiados, traballo todo o día para vivir e soster a miña familia e a min.
É moi difícil que algún día suba de posto, pero teño esperanzas de poder facelo.Terei que esforzarme o maior posible.
A min paréceme inxusto que os privilexiados non teñan que pagar impostos é nós os non privilexiados sí. Estou de que conseguiremos vencelos e ser todos iguais.
Eu paso todo o día cos meus compañeiros artesáns, que somos un importantísimo gremio. Pasamos todo o día traballando con ferramentos e outros utensilios para facer os obxetos máis fermosos e moi custosos, porque é un traballo moi duro.
En xeral é unha vida moi dura e espero que algún día teñamos unha existencia máis digna. Cando suba de categoría, intentarei que todos sexamos iguais, non ricos e pobres, senón que teñan unha vida normal e con suficiente diñeiro para vivir ben. Loitarei ata o final para conseguir o meu propósito para que todos vivamos sen diferenzas. Aínda que non o consiga, teño a seguridade de que o mundo avanzará ata acadar máis xustiza.
Espero que vos guste o meu traballo e tamén o meu comentario sobre esta vida que levamos os faltos de privilexios en comparación cos moi privilexiados.

Manuel

No hay comentarios: