O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

miércoles, 23 de febrero de 2011

Eu son, Hernán Cortés

Chámome Hernan Cortés neste momento estou nunha illa e vou cara as costas dos grandes aztecas, para conquistalos. É o ano 1518 no mes de novembro e vou con seicentos soldados, estou empacinte por chegar.
Acabo de chegar a costa vai ser moi difícil teño que atravesar altísimas montañas e moitas selvas, e non teño mapa así, xa me dirás. Miña gran reconpensa é dos soldados españois que me acompañan e o ouro para levar a España e tamén para nos.
Por fin...! Cheguei a esta preciosa cidade de Moctezuma.
Aquí estou nesta cidade de Tenochtitlan tan grande coma Constantinopla, esta rodeada por un lago. É coma unha illa unida a terra firme por catro avenidas construídas sobre a auga a partes iguais, son navagadas por canoas.
Trinta reis lle rendían obediencia a Moctezuma, pero eles le odiaban e eu dinme conta de iso, e souben gañarme o seu apoio e derrotei aMoctezuma, despois dunha batalla moi sangrentan no 1521, Tres anos despois vencimos a os grandes AZTECAS!!!


Rodrigo.

2 comentarios:

Celia dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Celia dijo...

Gústame moito a túa redacción,pero o que máis me gusta é o debuxo.
Enhoraboa¡¡


Celia J.L