O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

lunes, 21 de febrero de 2011

Isabel de Castela

 Hola, son Isabel de Castela, meu marido e máis eu somos 
os Reis Católicos,casámonos no século 
XV.Somos un exemplo de monarcas 
autoritarios,é dicir,que temos unhas 
atribucións para gobernar.Cando 
Fernando e máis eu casámos, os nosos 
reinos uníronse dinásticamente,conservaron as súas propias
institucións,as leis,a súa lingua...Conquistamos o reino 
de Granada o dous de Xaneiro de 1492. Boabdil deunos a 
chaves da cidade e marchou. Ácordome que uns días despois 
contáronme os meus criados que a nai de Boabdil lle dixera 
ao marchar de Granada:”Non chores como unha muller o 
que non soubeches defender como un home”.
Despois dun tempo tamén conquistamos as Illas Canarias,
Melilla,Orán,o norte de África e o reino de Navarra. Somos intinerantes, a residencia que máis nos gusta está en Barcelona. Cando Colón foi a explicarlle ao Rei de Portugal o preoxecto que tiña en mente e o Rei non o axudou,pedíunos a nós,ao final, axudámolo dándolle unha nave a “Santa María” ,dous carabelas a“Pinta” e a “Niña”,armas, soldados e comida. O seu proxecto era ir as Illas Molucas pero sen rodear África,polo Oeste,xa que se ía por África,a parte de que tardaría máis,correría o risco de ter que enfrentarse aos . En fin,estou moi contenta de todo o que fixen na miña vida,xa que sei que non perdín o tempo.
Isabel de Castela.(Celia Jáudenes)

No hay comentarios: