O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

lunes, 21 de febrero de 2011

MIÑA VIDA COMO CARLOS I DE ESPAÑA E V DE ALEMANIA

O meu nome e Carlos I de España, son neto dos reis Católicos,fillo da súa filla Juana co rei de Alemania Felipe "El hermoso". Herdei un gran imperio,constituido por a meirande parte do territorio americano,e toda a península ibérica agás Portugal e tamén algúns territorios de Europa, como Nápoles,Sicilia,Paises Baixos,e Austria.
Poco despois de ser coroado en España,tamén fun elexido para gobernar os Estados Alemàns como emperador co nome de Carlos V de Alemania.Como non podía reinar so nestes territorios tan espallados,decidìn crear un grupo de novos funcionarios,como os alguacís,os escribans,os notarios,e os xuízos.
Unha gran parte do meu reinado, a dediquei a resolver os conflictos eurpeos,a guerra entre Luteranos e católicos que estalara nos estados Alemanes.
A orixen do Luteranismo, foi Martin Lutero,un monxe San Agustino,que,descontento coa relixión católica dese momento,"protestou"contra as bulas e outros enganosAdemais fundou una nova doctrina,chamada o Luteranismo.Esta doctrina basábase nos textos de San Pablo e San Agustín, prohibía o celibato,e consideraba so válidos dous sacramentos (Bautismo e Eucaristía),tamén contaba, que non tiñas que facer boas obras para subir a o Ceo,senon para ser mellor persoa.Cando Lutero foi a verme, eu o declarei como persoa fora da lei, e tamén foi destituido de monxe San Agustino.
Agora están esgotándoseme as forzas, e por iso deixo o meu reinado nas mans do meu fillo Felipe II,e retirareime o Mosterio de Yuste,onde seguramente remate a miña vida.
Coido que meu fillo reinará ainda mellor que eu.

José Nogueira Salorio

No hay comentarios: