O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

jueves, 13 de enero de 2011

Una vaca na Fonsagrada (Manuel)

Eu son unha vaca, a que estivo na Fonsagrada. Estou nunha fotografia do periódico, coa compañía doutras vacas; nós estabamos nun campo cuberto pola neve. Eu son a que está na segunda fileira; teño os cornos cara arriba, non se me ve o rabo nin se me ve unha das patas traseiras.
Non podia mos andar pola neve porque nos cubría as patas completamente, tampouco podiamos comer porque todos os arbustos estaban cubertos pola neve, dábanos calafríos co frío que daba a neve e pensabamos que quedariamos atrapados. Iso non podía durar moito máis, porque seguramente morriamos co frío que ía e ademais non poderiamos comer os arbustos cubertos desa masa branca.

No hay comentarios: