O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

miércoles, 26 de enero de 2011

Meu tío,o cientifico

Meu tio organizara un convite para celebrar o descuberemento un novo gas nobre, ao que chamou criptón. Era no medio dun bosque! Alquilamos unha casiña preto do convite e avisamos a todos os nosos familiares. Cando entrei, o que máis me chamou a atención foron os capiteles que tiñan todos formas distintas,e os canzorros que suxeitaban os balcóns.
Había astrólogos, científicos, biólogos e un home que estivo unha hora explicándome¨o arte da ofioloxía¨.Cando o meu tío estaba facendo o seu discurso,eu aburríame e miraba por riba da súa calva como voaban os zuros ao redor noso.
Ao saír,fixeime que a pesar de tanta vexetación, non había un só insecto. Meu tío explicoume que era polas gorgas que plantaran. Meu tío veume tan entusiasmada co seu descubrimento que invitoume a súa proxima conferencia sobre os calotes. ¡NON PENSO IR!
Lucia Isla

2 comentarios:

Supercurritos dijo...

Moi simpático e inxenioso o xogo de palabras.
Rosa R.A.

Alejandra. dijo...

Me gusta tu redación Lu, la verdad es que entiendo que te aburrieses cuando hablaba...