O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

lunes, 20 de diciembre de 2010

Sorpresa!

O pasado Nadal fun a casa dos meus avós; encántame ir a súa casa xa que meu avó traballa nunha granxa apícola, e sempre regálanlle mel a meu avó polo Nadal.
Eu deixei a meu pai que lle puxera o nome a o can que regaláronme polo meu aniversario xa fai tempo, pero ao ir a a casa dos meus avós
entristeceume porque escapouse, díxenlle a meus avós se podía buscala polo bosque e dixéronme que si.
Busqueina co meu avó, pero como anoiteceu, volvín a casa. Cando cheguei miña avoa díxome que
Abella, non sei porque a chamo así, volveu a casa ,o can, eu púxenme moi contenta.
Pola mañá de Nadal meu avó trouxo mel da
abeleira do seu traballo, miña avoa usouna para facer un delicioso postre.
Na noite de Nadal meus avós estaban un pouco
tristes xa que meus pais non podían vir polo traballo. Unha hora antes de cenar meus pais viñeron por sorpresa e a meus avós pasouse a tristura. Meu pai dixo que ao vir víu un animal noctámbulo, pero eu sei que no era ningún animal nocturno, sinon que era Papa Noel.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Me gusta tu cuento , como también me gusta que creas en Papá Noel !!!