O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

miércoles, 27 de abril de 2011

Como o pasei en Semana Santa


Como o pasei en Semana Santa :

O meu lecer de Semana Santa foi algo aburrido , dado que a comezos da semana a choiva non me deixara sair da casa . Pero vou camezar un pouco antes…
Todo empezou o venres cando saimos de clase . Fun a casa e dinlle un largo paseo ó meu can , chamado Chicho , mentres quedaba con algúns amigos para ir á praia , pero non para bañarnos no mar , dado que xa facía algo de frío , pero non tanto como para tapar o fermoso sol que había . O sábado fun cunhas amigas ao cine eramos seis persoas , sen contar a miña nai e o seu amigo . Fomos ver Carapuchiña Vermella , divertímonos moito , despois da película que durara casi duas horas , comemos algodón de azucre , mentres outras amigas montaban nos xogos do centro comercial . A semana seguinte como chovía decidín darme un pequeño descanso, e non facer nada . A finais da semana viaxei con tres amigas da miña nai ata Santiago para ver a famosa catedral . As amigas da miña nai nunca a verán porque son de Barcelona , e quedaron sorprendidas . Acatedral é moi fermosa pero estaba en obras . Despois pasamos por unha feira pero non podéramos pararnos porque se facía tarde . En resumen a semana foi moi aburrida …..

ALEXA TATIANA …….

No hay comentarios: