O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

jueves, 28 de abril de 2011

As miñas vacacions de semana santa.

Durante as miñas vacacións de Semana Santa eu estaba en casa porque estaba chovendo e estaba co meu primo.
Os dous estábamos na miña habitación xogando a xogos na miña consola, porque na rúa había choiva e non sol,
Se houbera sol os meus pais, o meu primo e máis eu iriamos de paseo á feira, así que decidimos quedarnos na casa.
Máis tarde comimos Ovos de Pascua de chocolate mentras víamos a televisión, todos enchémonos e fixemos un descanso, despois de lecer fomos durmir o meu primo e máis eu.
Ao día seguinte o meu primo foise a súa casa; estar con el foi unha gran diversión.

No hay comentarios: