O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

martes, 26 de abril de 2011

As miñas vacacións de semana santa

Lecín os días de vacacións de semana santa no meu pobo. Cando facía sol, paseábamos e xogábamos fora. Pola noite descansaba ata as 12:00. Pero a choiva arruinounos a diversión pero a miña irmá máis eu fixemos debuxos na sala de pintura do meu tío.
Íamos a ir a feira pero como a miña irmá estaba enferma non puidemos ir.
 Tamén planeáramos viaxar a Madrid pero tampouco puido ser pola miña irmá.
Os días facíanse moi curtos e case todas as vacacións de semana santa as pasamos dentro da casa.
Xá pasados uns días, eu aburríame sen o colexio, cousa que eu pensaba que nunca ocurriría.
Non sabíamos que facer, porque chovía tanto que non nos apetecía xogar.
Un día choveu tanto que o auga inundou a finca entrábanos por debaixo da porta da sala de estar.
O último día de vacacións paseino na miña casa.
Fun a praia coa miña cadela, fun a comprar, visitei a miña prima...
Non foi unha semana moi boa pero paseina coa miña familia e iso foi o mellor de todo, o que a fixo especial.
Tania

No hay comentarios: