O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

martes, 12 de abril de 2011

A miña vida como periodista.


Hola, eu son Fernando, un dos mellores periodistas do mundo.

Eu vou facer unha entrevista aos extraterrestres en Marte, viaxarei mañá pola tarde as 15:00 horas, estou un pouco nervioso porque non soy digno de viaxar ao espazo, encontrarme con extraterrestres e non estar seguro de cando eles poden liquidarte. O meu despegue vai ser grabado e retransmitido en directo na Sexta.

(Ao día seguinte):

¡Xa estou voando cara ao espazo!, todo é impresionante.

Xa chegamos a Marte e os camaras xa están preparados para grabar, pero algo ven hacia aquí, ¡é un extraterrestre!, parece tranquilo, pero non fala, só move o corpo, parece que quere o micrófono, eu quería darselo pero se foi.

Camiñamos moitísimo pero non encontramos nada, só había un extraterrestre en Marte, está en perigo de extinción e nadie debe capturalo; será a noticia do mes.

Baixamos á Terra e o celebramos, tíñamos vino na nevera e comenzamos a escanciar. Ao día seguinte tiña que entrevistar a Michael Jackson; pero a miña aventura en Marte, foi espectacular.










Fernando.

No hay comentarios: