O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

jueves, 25 de febrero de 2010

Historia do trobador

Bos días compañeiros , eu son o trobador Antigüs, o meu nome ven de antigo, porque toda,pero toda, a miña xeneración foi trobador ;pero, por agora a min e ao que mellor me vai.

Púxenlle nome a miña laúde, porque axudoume moito cando non tiña comida, nin casa onde vivir; chámase Pequerrecha.

Ás mulleres cántolles cantigas de amor; en cada pobo, ao que vou teño unha noiva diferente.

Agora estou en Lucus Augusti , estou polas murallas , alí encóntrase moitas mulleres, e como por agora aquí non teño noiva…Mirade ¡ , alí vai unha ¡

Vou cantarlle, por exemplo a de ``Amorciño meu ´´.

Xa han pasado dúas semanas , e si , a conquistei; pero teño que irme , moitas mozas me esperan.

Ata logo ¡

Celia Jáudenes López

No hay comentarios: