O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

martes, 23 de febrero de 2010

A filla do ourive


Hola, chámome Nerea:
Teño dez anos, son a filla do mellor ourive do mundo.Agora mesmo estou facendo xoias como pulseiras, colgantes, torques...e moitas cousas máis; neste momento o meu pai e a miña nai estánme ensinando a facer xoias, pero resulta que viña xente a ver as nosas creacións. Daquela tiven que facer máis. A mañá seguinte volvín facer pulseiras de ouro cos meus pais, e colocaron unha delas nun sitio tan especial, que todo o mundo miraba para ela. Logo fixen un torques, pero non me saiu tan ben como a pulseira...¡que pena! Pero agora vou facer uns colgantes que me van saír moi ben e van colocalos nun sitio máis especial que a pulseira.

Nerea

No hay comentarios: