O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

viernes, 11 de marzo de 2011

O meu diario como unha nena Inca

Vivo nun poboado Inca no que a xente traballa a agricultura. O imperio gobérnao o emperador, chamado Viracocha. Utilizan moito as llamas para que carguen con cousas que nós non podemos. Somos políteistas, creemos en varios deuses. Como traballan a agricultura necesitan cultivos moi grandes para poder alimentar a todo o poboado. A parte da agricultura, tamén traballan nos mercados. As mulleres elaboran tortas de millo e tecen. As casas son de dous pisos e nelas vive toda unha familia. A min encántanme a roupa, as mantas... que fan de vivas cores. Trabllan as cabazas, os tomates, os cacahuetes e o algodón. Os principais deuses son o Sol e Viracocha. Eu aínda teño 12 anos, pero cóntanme moitas cousas os meus pais, por exemplo as nosas tradicións. Os meus pais chámanse: Dandina e Penacakochistomterminal, pero ao meu pai Penacakochistomterminal, non chámaselle así porque é o emperador. Chámaselle Viracocha. A vida como emperador debe de ser moi aburrida. O único que tes que facer é gobernar e satisfacer ao teu pobo. Espero que cambien as normas cando eu sexa maior, porque tocarame gobernar a min xunto co meu marido. As normas terán que cambiar para que eu poida ser Viracocha.
Mynakita

No hay comentarios: