O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

miércoles, 16 de marzo de 2011

A miña vida como un azteca

Bós días compañeiros, eu son filla dunha simple,pero moi boa, artesana e dun hábil,pero descoñecido, ceramista.
No meu pobo non son importante pero non por mín se non porque os meus pais non son familiares nen moi amigos do noso xefe.
Sen embargoeu de maior quero ser a xefa da miña tribu porque estou farta de que os meus compañeiros digan que as mulleres non podemos ser xefas e eu quero cambiar iso.
Encántame ir xogar co meu mellor amigo ás montañas; pasámonos horas xogando cos esquíos, ou no río cos peixes.
Meus pais regaáronme unha frauta de óso decorada e cando encontrome nun apuro a toco.
As veces, meu amigo e máis eu, quedamos ,pola noite, ao lado do templo do noso Rei do Sol e comemos o noso mellor alimento,pero tamén o que gardamos máis en segredo, o chocolate.
Os habitantes da tribu na que vivo son uns fantásticos campesiños e temos moitos alimentos.O meu tío prometéume que cando cumplira anos enseñaríame a cultibar.
Encántame ser un azteca e por favor dádeme sorte para ser xefa dalgunha tribu cando sexa maior.

No hay comentarios: