O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

lunes, 21 de diciembre de 2009

Vacacións en Punta Nevada

Nas vacacións o meu pai, a miña nai e eu fumos a unha montaña chamada Punta Nevada. O primeiro día que chegamos fixemos moitas cousas por exemplo: esquiar pola neve na fase máis fácil e facer unha guerra de neve . O seguinte día caían moitas máis folerpas ca o día anterior. Era algo marabilloso. Despois de xogar cos meus pais na neve, subimos á montaña e vimos unhas persoas cantando panxoliñas (vaia sorpresa, isto si que era nadal). Días despois era aninovo. O meu pai e eu fomos a unha igrexa cercana e vimos a moita xente seguindo a liturxia rezando. Máis tarde, todos fomos ver a carroza dos Reis Magos: Baltasar, o máis gracioso, Melchor e Gaspar que me deron un agasallo precioso, a pesar de ser eu un díscolo.

No hay comentarios: