O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

lunes, 21 de diciembre de 2009

Navidad

Hoxe foi o último día de cole,saquei moi boas notas, bueno,fixemos unha obra de teatro,eu era Gaspar, ainda que preferiría ser Baltasar.En medio da obra tivemos que cantar unha panxolíña, soamente os tres Reies Magos pero un deles, que é moi díscolo,saiulle mal.
Agora estou en casa
, nos vamos de vacacións , porque aquí nunca neva, e como meu irmán pequeno nunca a viu, imonos
a París,alí está o meu avó , se parece moito a Melchor, eu creo qué é un dos tres Reis Magos.
Meu pai díxome que Papa Noel ía vir este ano a París.
Pero irémonos antes de Aninovo.
Un día imos ir a Disney Land París e debuxarémos folerpas.Outro día iremos esquiar.
Meu tío forma parte da lituxia de navidad , e tiña que ir a súa festa relixiosa, así que non puido vir.
Cando me den os agasallos, xogarei todos os días.
¡ BÓ NADAL !

No hay comentarios: