O noso cole

O noso cole
O NOSO COLE. Supercurritos somos: Rafa, Israel, Tania, Évelin, Lucia, Celia, Nerea, Fernando, José, Alexa, Lois, Manuel, Pamela, Alejandra, Rodrigo e a profe, Rosa R.Álvarez

viernes, 18 de diciembre de 2009

O meu pai, o mariñeiro

O meu pai é o xefe dos matalotes da mariña.
As veces,quedase a durmir no barco,e ten unha cama con baldaquino.
O seu barco é moi bonito.Onde esta o timón parece a carlinga dun avión.
Ao meu pai lle gusta o mar moito,sobre todo polo efluvio que desprende.
Cando é de noite no barco,andamos a atoutiñadas.
Unha vez estaba no barco co meu pai,e de repente vimos unha manada de coiotes,creimos que estabamos en America,pero fixamonos ben,e dimonos conta de que era un zoo.
Moita xente cree que o meu pai é un padúan,porque parte do seu diñeiro,entrégallo aos nenos pobres que encontra en cada porto no que atraca.
Eu creo que iso non é ser un padúan,senon unha persoa con moi bo corazón.

No hay comentarios: